Re: Přístup k obnově motocyklu
Dobrý den. Je pouze na Vás, jak k obnově přistoupíte, jaké vizuální pocity jsou u Vás a pro Vás ty optimální. Já Vám jen mohu poradit, jak by to bylo z muzejního hlediska, aby bylo zachováno co nejvíce originálních autentických částí - Pokud jsou ráfky tak děravé a špatné, že brání provozování stroje, může se pochopitelně přistoupit k jejich náhradě a jejich krycí nátěr- nástřik vizuálně přizpůsobit ostatním původním částem. Z toho důvodu je mnohem jednodužší a levnější nátěr štětcem než absolutně dokonalý nástřik (chtějte po lakýrníkovi, aby nástřik udělal hnusný hrubý, starý:-)). I ten nátěr štětkou budete dál ničit matováním, broušením poklepáváním . Nerozumím však tomu, proč necháváte nachromovat originální středy - každý nový chrom (pozor -v roce 28 to může být a zpravidla ještě bývá nikl, ne chrom) bývá horší patinovat do stara než nová barva a na tak starém stroji v jinak původním stavu šíleně svítí. Dobře, nové středy by se tedy nějak napatinovaly aby nesvítily. Proč ale chromovat i všechny ostatní díly? Dle mého - než motocykl v původním stavu se zářícími novými chromy na všech dílech, to už radši celou kompletní renovaci. První varianta je památkově více košer - zůstane zachován alespoň původní lak, ale bude to jak pěst na oko a od každého to budete mít "na talíři". Pokud chcete původní stav, pak celou motorku - i potah sedla se dá zevnitř vylepit látkou pomocí silikonového pružného lepidla tak, že ho lze dále používat.