Vaše názory a dotazy

Renovace

Dobrý den pane Novák
Vaše stránky jsem vyhledal již minulý rok po přečtení článku v Motorjournalu.Konečně rady odbornika pro nás amatéry...Vždy se mi líbily stroje ve stavu tak jak se dochovaly...i když někteří z mého okolí si ceňí jen "renovací" z krásnou co nejvíce se lesknoucí barvou a perfektnímy chromy.Ale bohužel jsem neměl ten správný motocykl na který bych mohl použít Váš způsob renovace.Mám sice kývačku kterou jsem vyčistil a lehce doretušoval,provozuji stabilní motor se zbytky orig.barvy kdy orezlé části udržuji konkorem a poválečný traktor který už sice nemá původní barvu,který byl přelakován velmi podobným odstínem před asi 40lety, kde se tuto barvu snažím dále udržovat.Nedávno jsem ale koupil stroj z 20let z Francie formou velmi" rychlé koupě"Jen doufám že se nejedná o nějakou složeninu...jak píšete v článku...Alespoň dle spojovacího materiálu vše je řádně zatuhlé..Prosím o radu jak Vy postupujete při patinování litinového válce a celého výfuku řádně orezlého bez niklu?Je možné použít odrezovač z taninem a jak dál pokračovat?Vzhledem k teplotě použití sealu nebo laků či vosků asi nepřipadá v úvahu?Ještě se snažím objednat Chelaton lll dle Vašeho odkazu přes kolegu /požadují IČO/ můžete prosím poradit jak a v jakém poměru jej rozmíchat rozředit?Dodávají jej po 0.5 a 1kg 98%.Děkuji moc za cennou odpověd která se bude snad "hodit" i ostatním laikům.Snad se potkáme na Kameni jestli nebudu služebně ještě dopoledne mimo ČR.Chtěl jsem tam jet už v pátek na předvàlečné Čz -asi 170km jedna cesta od nás,ale bohužel ani na pátek nedostanu dovolenou...a v sobotu odpoledne máme ve vedlejší obci také veteránskou akci na kterou se musím vrátit.Jinak bych se k Vám velmi rád někde připojil,tak snad alespoň Vám krásný výlet vyjde.
Zdraví Vás V.Steidl

Přidat nový příspěvek